עורך דין צוואות וירושות

עורך דין צוואות וירושות מקצועי ואמין

חוק הירושה תשכ”ה-1965 הוא החוק המסדיר את כללי הירושה וקובע מה ייעשה בעיזבונו של אדם לאחר מותו. החוק קובע חלוקה ליורשים על פי דין או במידה ויש צוואה – על פי הצוואה. בנוסף הוא קובע את תוקף הצוואה והאם וכיצד ניתן להגיש התנגדות לצוואה. חשוב וראוי כי אדם יניח ליורשיו צוואה בה הוא מצווה כיצד הוא רוצה שיתחלק הרכוש לאחר יום מותו כדי למנוע מחלוקות. לא אף זו, כי אם ודאי לא אחת ולא שתיים יצא לכם להיתקל בכותרות המציינות סכסוכים בבית המשפט תוך התנגדות לצוואה והטלת ספקות בה. על כן המומלצת מכלל האפשרויות לעריכת צוואה הינה לפנות לעורך דין צוואות וירושות על מנת לערוך צוואה שתהיה בהירה ומנוסחת היטב, לבל יהיה ניתן להטיל קשיים בקיומה. שירות זה תמצאו אצלנו, במשרד עורכי דין ונוטריון עמרם נהרי. אנו נעמיד לרשותכם את הבחירים שבעורכי דין ירושות וצוואות בכדי להגשים את רצונכם ביום לכתכם.

מחלוקות אפשריות באשר לצוואה

צוואה יכולה כאמור לעורר מחלוקת באשר להבנת ניסוח הצוואה וכן בעניין הטלת דופי בצלילותו של כותב הצוואה בעת כתיבתה. ניסוח ועריכת צוואה על ידי עורכי דין צוואות וירושות ימנע טענות היעדר כשירות, השפעה בלתי הוגנת (טענה להשפעה מצד המזוכה) או מעורבות של צד מן המזוכים בעריכת הצוואה. עורך דין ירושות וצוואות אשר הינו גורם חסר פניות יידע גם לבטא את רצון כותב הצוואה אף במקרים מורכבים יותר כגון: אי בהירות באשר לסכום כסף  או רכוש שניתן על ידי הורים לאחד הילדים בעודם בחיים, וכאשר אלו הלכו לעולמם, קמה לה הסוגיה האם דובר היה במתנה או שמא בהלוואה ויש להשיב את הזכויות על אותו רכוש/סכום כסף לחלק הכולל של הירושה.

עריכת צוואות במקרים מורכבים ע”י עורך דין צוואות וירושות

עורכי דין ירושות וצוואות של משרדנו יעניקו לכם גם שירות עריכת צוואה שיכולה להיות יותר מורכבת כגון צוואה הדדית. עורכי דין ירושות וצוואות יערכו עבורכם צוואה גם אם שניכם בני זוג אשר לכל אחד מכם ילדיו שלו ואתם מעוניינים להוריש אחרי לכתכם את רכושכם לבן זוגכם אך כך שלא יתרוקנו הזכויות של ילדיכם לירושתם לאחר מותכם. לשם כך מפעיל עורך דין ירושות וצוואות מנגנון ‘יורש אחר יורש’, התמחות ייחודית לעורכי דין ירושות.

ייצוג קריטי וחשוב

לסיכום, אנו מקווים שהארנו בפניכם את חשיבות הליווי של עורכי דין צוואות וירושות בכדי למנוע סכסוכים ודיונים מפרכים בליווי עורכי דין ירושות במקרה של צוואה לא ברורה. אם אתם מעוניינים להתייעץ עם עורך דין צוואות וירושות פנו אלינו בטלפון 074-764-84-78

בברכת אריכות ימים!

עורך דין צוואות וירושות

לקבלת ייעוץ חייגו 074-764-84-78 או מלאו את הטופס

Services

תחומי עיסוק

עסקאות מכר

מקרקעין

כל פרוייקט מקרקעין ועסקת מקרקעין צריכים להיות מבוססים על דיני המקרקעין כאשר הליווי המשפטי במקרים הללו מתבצע על-ידי עו"ד.

הליך התנגדות לצוואה

עסקאות מכר

מכירה או קנייה של נכס נדל"ן היא ברוב המקרים העסקה הגדולה ביותר של אדם בחייו. אם כן, כדאי לבצע את העסקה הזו בצורה הטובה ביותר.

שמאי מקרקעין מומלץ

חוזי שכירות

בתי המשפט בישראל עמוסים בתביעות נגד בעלי נכסים ונגד שוכרים ולכן אחד הדברים החשובים ביותר בכל נושא משפטי על רקע שכירות.

תביעת פירוק שיתוף

התנגדויות לצוואות

לאחר פטירתו של אדם אשר כתב צוואה, העיזבון שלו (רכוש, נכסים וכסף) מועברים ליורשים שלו באופן חוקי בחלוקה הרשומה בצוואה.

ייעוץ לפני גירושין

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הינו פעולה אשר מבטיחה במידה מסויימת את העתיד של האדם החותם עליו. מטרת מסמך ייפוי כוח מתמשך הוא להעניק הרשאה.

דילוג לתוכן